deelnemers,  daguitslagen & klassement

Uitslagen 3 maart (klik op de afbeelding)

Klassement bijgewerkt t/m 3 maart (klik op de afbeelding)

NB !!!! correctie op de uitslag. fout van de “rekencommissie”: Ingrid Zwinkels heeft op hole 16 een 3 ipv 5  dus haar totaal komt op 56 bruto 49 netto. Gelukkig geen consequenties voor de 3 maart daguitslag.

Ringerscore maart 2024

opzet van de wedstrijd

• Wat is een Ringerscore wedstrijd?
    Dit is een wedstrijd gespeeld over meerdere dagen waarbij over alle wedstrijden gezien, de laagste score per hole als “gescoord” staat.
    De speler met de uiteindelijk laagste totaalscore wint de competitie.

Moet ik alle wedstrijden spelen om aan de competitie mee te kunnen doen?
    Deelname aan deze competitie kan zelfs als je maar 1 keer mee doet. Iedere wedstrijd levert een dagwinnaar. Echter hoe meer ronden je speelt, des te meer kans om elke individuele hole te verbeteren in het totale klassement.

• 1 of meerdere zondagen meedoen (maximaal alle 5)
    – graag opgeven voor de hele maand ivm indelingen
    – mogelijk om tussentijds ook nog op  te geven na de app van donderdag
    – per zondag een dagprijs (met HCP verrekening)
    – hoe meer je meedoet hoe hoger de kans op goede scores in klassement (binnen je HCP categorie / zonder HCP verrekening)

• in 3 niveau categorieen 1 (tot 18,0) ; 2 (18,1 – 36,0) & 3 (36,1 – 54,0 / baanpermissie)

• wedstrijdvorm klassement: strokeplay zonder HCP verrekening / de onderlinge strijd vindt plaats binnen de HCP categorie!
    • wedstrijdvorm dagprijs: bruto-netto (met HCP verrekening / de onderlinge strijd vindt plaats tussen alle deelnemers
  • starten op basis van shotgun
    – bij 36 deelnemers 1 shotgun om 9:30 uur
    – bij meer dan 40 deelnemers 2 shotguns: een vroege om 9:00 u / een late om 11:15 u

• publiek mag meelopen met de flight op “gepaste” afstand.

• Kosten deelname: € 6,00 per keer
    Kosten Lunch op 29 oktober: € 12,50 (apart op te geven)

Er wordt een betaalverzoek gestuurd om de financiële afhandeling soepel te laten verlopen.

• opgeven kan bij de receptie (0612020232); of per app bij Bram (0628343668) / Marlou (0619152595)