Openingstijden nu FC ‘s-Gravenzande is begonnen met trainen en wedstrijden:
ma 13:00 – 17:00 | di t/m do 09:00 – 17:00 | vr 09:00 – 17:00 | za verschilt per weekend | zo 09:00 – 17:00
bij verruiming van de tijden informeren we via onderstaande “Actuele baaninformatie”

Actuele baaninformatie:

Het laatste nieuws

Welkom bij Golfclub Westland

Golfclub Westland is een gezellige en toegankelijke golfbaan gelegen op het Juliana Sportpark in ’s-Gravenzande. De baan is uitgelegd over de voetbalvelden van FC ’s-Gravenzande en bestaat uit 9 holes louter par 3’s. Diverse greens zijn beschermd door bunkers en water. De baan is voorzien van duidelijke plattegronden waarbij goed in beeld is waar de hole zich t.o.v. de andere holes bevindt zodat je eenvoudig de weg kunt vinden als je de baan niet kent. Het clubhuis is sfeervol en de driving range is voor het grootste gedeelte overdekt. Aan het einde van de overkapping bevinden zich nog 5 afslagplaatsen zonder overkapping. De club heeft een klein overdekte loungehoek en een eenvoudig terras.

Aankomende activiteiten:

Geen evenementen gevonden!

Koningin Julianaweg 156a, ‘s-Gravenzande

Golfclub Westland

Greens

Leden

In de natuur

2ha

Golfnieuws ontvangen?

Club ’21

2024: meer nieuws volgt zo spoedig mogelijk.